Monday, January 4, 2010

Cinta.....



Cinta....
benarkah cinta itu indah?
benarkah cinta itu mengasyikkan?
yang ingin aku perkatakan di sini adalah bukan cinta terhadap manusia....
tetapi..............
cinta aku... cinta pada NYA...
aku tahu... cinta aku cinta yang hakiki...
aku tahu... cinta aku cinta yang tulus...
cinta ini... tidak akan menghampakan....
cinta ini... kekal selamanya di hati...
anehnya.... tiada perasaan cemburu...
anehnya.... tiada perasaan iri hati...
inilah.... yang dinamakan cinta abadi...
terlalu indah.... menyayangi... menyintai... merindui pada NYA...
setenang air di lautan..... sedamai nyanyian hembusan angin....
percayalah.... terlalu indah....
Allah swt lah yang sepatutnya kita cintai sebelum kita menyintai orang lain...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home